Що стосується маркетингу вашого бізнесу, ви знаєте, що оптимізація пошукових систем (SEO) є цінною стратегією для розвитку вашого бізнесу в Інтернеті. Впевнені, що SEO відноситься до основних пріоритетів у розвитку вашої компанії у 2021 році, адже 2020 рік показав нам усім як важливо повноцінно бути присутніми в интернеті. Ви можете задавати собі питання, чи робити Ви або Ваші підрядники все правильно, щоб бути в ТОП-і.

Отже, як виглядає SEO у 2021 році? Ось основні задачі на яких потрібно зосередитись:

  1. Зосередитись на релевантності запитів користувачів
  2. Створення корисного контенту, який буде якнайдовше актуальним для користувача
  3. Забезпечення якісної мобільної версії сайту
  4. Оптимізація для семантичного пошуку
  5. Забезпечення позитивного досвіду для користувачів
  6. Інтеграція всеканального маркетингу
1. Зосередження уваги на релевантності запитів користувачів

Перший у нашому списку останніх тенденцій SEO займає релевантність пошуку користувачів. Ця тенденція була популярна протягом багатьох років і досі зберігається у 2021 році. Створення сторінок, які відповідають намірам, та як слідство запитам користувачів, є фундаментальним для досягнення успіху в SEO в 2021 році.

Люди вводять певні запити у пошуковій системі, шукаючи конкретну інформацію та хочуть максимально швидко знайти сайт та перейти на сторінку, яка буде відповідати його запиту, тобто задовольнить їх. Якщо ваша сторінка не надає необхідної інформації, ви не отримаєте високого рейтингу в результатах пошуку.

2. Створення корисного контенту, який буде якнайдовше актуальним для користувача

SEO у 2021 році також включає створення актуального унікального контенту. Вміст є найважливішим компонентом, якщо ви хочете досягти успіху в SEO в 2021 році.

Якщо ви не створюєте вміст, то вам не буде чого оцінювати серед результатів пошуку. Якщо ви хочете, щоб ваш контент відображався у результатах пошуку, вам потрібно оптимізувати його для пошукових систем.

Отже, щоб не відставати від останніх тенденцій SEO, вам потрібно створити такий контент, який буде актуальним не пару місяців, а роки після публікації його.  Наприклад, якщо ви будете писати статтю рейтинг про те як краще прикрасити торт на день закоханих, то вже після 14 лютого така стаття втратить свою актуальність. Коли зміст статті є актуальним в будь-який період часу, навіть через рік або два, то така стаття дасть вам більше часу для оптимізації контенту для ранжування в результатах пошуку.

Щоб написати такий контент, подумайте про найактуальніші теми або питання у вашій галузі, які задає ваша цільова аудиторія. Це буде найефективніші ідеї для створення контенту на сайті.

Наприклад, якщо ви керуєте кондитерською та продаєте торти та пироги, люди можуть писати у пошуковій системі такі запити:

Який шоколад найкраще підходить для прикраси торту для жінки?

  • Які найкращі креми для приготування бісквітних тортів?

  • Як зробити домашній шоколад?

  • Які найкращі пироги зробити на Різдво?

Ви можете використати ці питання як натхнення для створення контенту, котрий буде цікавим та максимально інформативним для вашої аудиторії.

3. Забезпечення мобільного сайту

Веб-сайт, зручний для мобільних пристроїв, є основною вимогою, якщо ви хочете, щоб ваше SEO досягло успіху в 2021 році.

Google використовує індекс мобільності , що означає, що він враховує мобільну версію вашого сайту при ранжируванні вашого сайту в результатах пошуку. Отже, якщо у вас немає веб-сайту, зручного для мобільних пристроїв, ваш рейтинг постраждає.

Щоб отримати мобільний веб-сайт, інтегруйте адаптивний дизайн у свій веб-сайт. Адаптивний дизайн забезпечує пристосування вашого сайту до будь-якого пристрою, яким користується ваша аудиторія. Незалежно від того, заходять вони на ваш сайт зі смартфона чи планшета, вони матимуть повинні отримати задоволення від користування вашим сайтом.

Отже, оптимізуючи сайт для мобільних пристроїв, ви точно вдовольните ваших відвідувачів сайту та займете краще гарний рейтинг у результатах пошуку.

4. Оптимізація для семантичного пошуку

У 2021 році для SEO важливо якісно зібране семантичне ядро. Особливо важливо вивчити що означають у конкретному контексті ключові слова та пошукові наміри. Отже, як можна оптимізувати сайт для семантичного пошуку?

  • Пишіть для користувачів, а не для пошукових систем.
    Багато компаній роблять помилку, пишучи для пошукових систем, щоб вони мали кращий рейтинг у результатах пошуку. Натомість вам слід зосередитись на написанні для користувачів. Пошукові системи досить розумні, щоб визначити, що хочуть користувачі, тому створення вмісту, орієнтованого на користувачів, допоможе вам отримати вищий рейтинг.
  • Дайте відповіді на запитання аудиторії.

Якщо ви хочете написати якісний контент, який буде корисним для вашої аудиторії, вам потрібно відповісти на ряд запитань, котрі хвилють вашу цільову аудиторію. Отже, якщо хтось хоче знати, як спекти торт, ваш контент повинен чітко розповісти вашій аудиторії, як спекти торт.

  • Додайте структуровані дані.
    Структуровані дані цінні для того, щоб допомогти вам забезпечити свою аудиторію корисною інформацією. Цей тип даних включає таку інформацію, як рейтинг продуктів або час приготування рецептів. Ви можете надати своїй аудиторії корисну інформацію, завдяки якій вони з більшою ймовірністю будуть відвідувати ваш сайт.
5. Забезпечення позитивного досвіду для користувачів

Для успішного SEO у 2021 році вам потрібно зосередитись на позитивному досвіді користувачів від взаємодії з вашим сайтом та вашою компанією . Оскільки більше людей здійснює покупки в Інтернеті, принципово важливо, щоб ваш сайт забезпечував найкращий досвід від користування їм.

Після пандемії COVID-19 все більше людей роблять покупки в Інтернеті та та замовляють доставтавку різноманітних товарів та продуктів додому. Якщо поглянути лише на Чорну п’ятницю, продажі зросли з 7,5 млрд доларів у 2019 році до 9 млрд доларів у 2020 році .

Ця тенденція триватиме і у 2021 році, оскільки більша кількість споживачів прилаштовуються до покупок в Інтернеті, адже це швидко, зручно, та безпечно. Щоб підготуватися до росту такої активності для кожної зі сфер діяльності, потрібно переконатися, що ваш сайт являється безпечним для ваших потенційних клієнтів, щоб вони робили онлайн-замовлення на сайті:

  • Забезпечте безпеку свого сайту за допомогою протоколу даних (SSL)для безпечних покупок на вашому сайті.
  • Швидкість завантаження усіх сторінок вашого сайту з ПК та мобільної версії сайту, щоб користувачі могли швидко отримати доступ до інформації.
  • Створення зручної навігації,яка полегшує користувачам швидкий та зрозумілий пошук продуктів на сайті.
6. Інтеграція всеканального маркетингу

Останнім у нашому списку тенденцій SEO на 2021 рік є всеканальний маркетинг. Хоча SEO є надзвичайно цінною та фундаментальною стратегією для вашого маркетингового плану, та вона не єдина. Люди будуть знайомитися з вашим бізнесом за кількома каналами, тому вам потрібно застосувати омнікальний підхід до свого маркетингу.

Люди можуть відкрити свій бізнес через канали , такі як реклама у соціальних мережах Facebook, Instagram, TikTok, реклама з оплатою за клік (PPC) до якої також відноситься контекстна реклама у Google. Якщо ви не використовуєте цих стратегій, ви ускладнюєте пошук нових потенційних клієнтів для вашого бізнесу. Такі канали як email-маркетинг та маркетинг у соціальних мережах, можуть допомогти вам розвивати інтерес до вашого проекту та заохочувати їх переходити на ваш сайт. Омнікальний маркетинг допомагає вашому SEO, оскільки він дозволяє залучати людей на ваш сайт. Незалежно від того, надсилаєте ви електронне повідомлення до останнього допису в блозі чи ділитесь ним у соціальних мережах, ви створюєте нові можливості для відвідування вашого сайту.

Підготуйтеся до ефективного SEO у 2021 році

Тепер, коли ви знаєте найновіші тенденції SEO, настав час зайнятися підготовкою вашого сайту до майбутнього SEO у 2021 році. Якщо ви не впевнені, з чого почати, звертайтеся до нашої команди.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *