Клієнт

Сайт імпортера автомобілів в Україні

Послуга

Google Ads

Регіон просування

Регіони України

Про проєкт

Компанія є імпортером китайських автомобілів на території України

Завдання від клієнта
  1. 1. Останні місяці співпраці з підрядниками по контекстній рекламі, маркетинговий відділ був незадоволений результатами по досягненню конверсій з Google реклами, була підозра на «злив рекламного бюджету».
  2.  
  3. 2. Тому основною задачею був арекламного кабінету.
  4.  
  5. 3. Надати пропозицію як саме ми можемо покращити результат від роботи контекстної реклами для проєкту.
Проблематика

1. Коммунікація почалась з аналізу аккаунтів Google Ads  та  Google Analytics нашими спеціалістами.

2. Під час аудиту Google Analytics ми звернули увагу на те, що в аналітиці за період в останні 3 місяці з 08.03.2021 по 08.06.2021 не було досягнуто ні 1 значущої конверсії, такі як:
«запис на тест-драйв», «заповнення форми тест-драйву», котрі є важливими для компанії та відображають ціли реклами, натомість незначущих конверсій було досягнена велика кількість, хоча минулі цілі не були цікавими для відслідковування та статистики, оскільки вони тільки демонстрували відвідування певних сторінок сайту.

3. Всі рекламні кампанії рекламувалися з автоматичними стратегіями, що не давало змоги впливати на налаштування та результат кампаній.

4. Ключові запити працювали у широкому типі відповідності, тому на сайт переходила велика кільксть нецільового трафіку та витрачались зайві кошти з рекламного бюджету клієнта.

5. В компанії були відсутні мінус-запити, що приводило до залучення нерелевантного трафіку а також до зайвих витрат клієнта.

Стара ціль в аналітиці "Перегляд сторінки JS2"

Вирішення завдання та результати

1. Перед початком співробітництва по рекламі, спеціалісти нашої команди перевірили роботу сайту та підготували список рекомендацій для клієта на виправлення помилок, оскільки верхня строка сайту не працювала і з цієї причини ряд сторінок сайту не працювали корректно.

2. Ми рекомендували підключити IP телефонію в компанії, щоб була можливість збирати більше данних про нашу ЦА, щоб було розуміння у які відділи компанії надходить дзвінок та з якого джерела.

3. Переналаштування структури рекламного аккаунту.

4. Налаштування реклами на ті регіони, де мала бути присутня реклама

5. Запуск реклами українською та російською мовами

6. Переналаштування цілей в Google Analytics та імпорт цілей

7. Переналаштування аудиторій для ремаркетингу

8. Налаштування кампаній з ремаркетингу

9. Підключення колл трекінгу та імпорт цілей в аналітику

10. Налаштування цілей таким чином, щоб можно було зрозуміти скільки надходить нових дзвінків у компанію з контекстної реклами, оскільки окрім продажу машин, є й інші відділи.

Ціль "Нові дзвінки"
Ціль "Відправка форми на кредит"
Ціль "Тест драйв"