Екскурсії до Чорнобильської зони
Google Ads
Середній
Туристична тематика поділилася на до та після Covid-19, тому наша робота так само дуже кардинально змінилася, тому що кожна гривня на вагу золота.
1. Аналіз рекламного кабінету Google Ads.
2. Оптимізація рекламних бюджетів.
3. Переналаштування Google кабінету під “Covid реалії”.
1. Коригування інформації в оголошеннях.
2. Додавання нових текстових оголошень.
3. Розширення ключових запитів за конкурентами.
4. Робота з типами відповідності ключових запитів.
5. Розробка банерів для КМС.
6. Аналіз місць розміщення, на нерелевантних і неефективних сайтах.
7. Коригування ставок за типами пристроїв.
8. Аналіз конверсійних РК в КМС, коригування розкладу показів оголошень з урахуванням найбільш конверсійного часу доби.
9. Призупинення групи оголошень в КМС з неефективним таргетингом.
10. Аналіз і контроль позицій рекламних оголошень.
11. Коригування ставок.
12. Робота з розширеннями (ціни, структуровані описи, додаткові посилання).
13. Робота з пошуковими запитами, розширення списку мінус-слів на їх основі.
14. Робота з пошуковими запитами з метою розширення ключових запитів.
15. Аналіз і перерозподіл денних бюджетів.
Навіть в цей важкий рік “Covid реалій” ми зуміли показати гарні результати, звісно до карантинний період були кращі результати, але ми не можемо ці періоди рівняти.