Клієнт

Інтернет-магазин з продажу меблів з натуральної деревини

Послуга

Google Ads + Google Shopping + Google Analytics

Завдання

Покращити поточні показники з реклами 

Про проєкт

Інтернет-магазин з продажу меблів з натуральної деревини власного виробництва 

Завдання від клієнта
  1. 1. Оптимізувати рекламний бюджет
  2. 2. Проаналізувати стратегію роботи рекламної компанії в такій ніші, де лаг прийняття рішення складає від 3 місяців до 1 року у середньому
  3. 3. Налаштувати рекламу таким чином, щоб вона почала окупатися.
  4. 4. Налаштувати відстеження ефективних оголошень та запитів задля максимізації ефекту від роботи.
Вирішення завдання
  1. 1. Аудит рекламного кабінету, аналіз стратегії, використаної з попередніми підрядниками по рекламі.
  2. 2. Відключення рекламних кампаній, на які витрачалось багато рекламного денного бюджету та не давали конверсій.
  3. 3. Переналаштування рекламного кабінету задля покращення рейтингу рекламного кабінету.
  4. 4. Запуск нових груп оголошень у напрямку «меблі з натурального дерева».
  5. 5. Розширення сайтів для КМС.
  6. 6. Відключення непрацюючих стратегій.
  7. 7. Налаштування колл-трекінгу та цілей в Google Analytics.
  8. 8. Контроль реклами та внесення правок на основі даних аналітики по конверсіям, дзвінкам та продажам клієнта.
  9. 9. Постійна оптимізація рекламного кабінету.

Показники досягнутих цілей з Google Ads

Після оптимізації рекламного кабінету, за 2 місяці ми досягли збільшення коефіцієнту конверсії цілей на 205 %