Клієнт

Український виробник етикеток

Послуга

Google Ads + Google Shopping + Google Analytics

Завдання

Збільшити кількість кошиків та дзвінків завдяки налаштуванням

Про проєкт

Український виробник етикеток 

Завдання від клієнта
  1. 1. Покращити усі рекламні показники в поточному рекламному аккаунті
  2. 2. Збільшити кількість вхідних дзвінків в компанію та get-call. які відслідковуються IP-телефонією. 
  3. 3. Налаштувати рекламу таким чином, щоб вона почала окупатися.
  4. 4. Збільшити кількисть покупок онлайн завдяки рекламним кампаніям Google.
Вирішення завдання
  1. 1. Аналітика акаунтів Google Ads Google Analytics.
  2. 2.Пошук помилок в акаунті для подальшого виправлення.
  3. 3. Пошук нових ключових запитів.
  4. 4. Створення нової рекламної стратегії та створення нової структури акаунту. 
  5. 5. Створення нових груп оголошень.
  6. 6. Розробка банерів для КМС.
  7. 7. Розробка банерної рекламної кампанії для повернення відвідувачів сайту за допомогою динамічного ремаркетингу.
  8. 8. Аналітика нових запущених кампаній та робота з позиціями та вартістю кліка. 
  9. 9. Робота з розширеннями та додатковими посиланнями.
  10. 10. Аналіз і перерозподіл бюджетів з непрацюючих кампаній на працюючі задля збереження рекламного бюджету.
  11. 11. Досягнення рекламних цілей поставлених у першому місяці співпраці

Показники досягнутих цілей з Google Ads

Після оптимізації рекламного кабінету, за 1 місяць ми досягли збільшення кількості дзвінків з 27 до 158, а також збільшення кількості офорлмених кошиків з  88 до 128. Бюджет на кліки збільшився лише на 10 000 грн в місяць.