Вітаємо всіх читачів! За 7 років роботи в сфері Діджитал до нас зверталися різні клієнти, але головне правило при роботі завжди залишалося незмінним — на переговорах говорити тільки правду, навіть якщо вона принесе шкоду агентству. Адже наша мета не просто взяти проект і швидко на ньому заробити, важливіше донести клієнту, що над контентом і своїм сайтом потрібно працювати постійно. Недостатньо просто платити за просування, необхідно впроваджувати новинки на свій сайт і взагалі приділяти багато уваги проекту. А ми, в свою чергу, намагаємося максимально вникнути в нього, розібратися у всіх деталях, щоб потім не виявилося, що відбувається просування по неприбутковій розділу або неактуальна товару.

Питання, яке задає велика частина клієнтів «Які гарантії можете дати?». А почувши відповідь, часто дивуються, що гарантій немає, і іноді навіть можуть відмовитися від подальшої співпраці. І ось тут ми підходимо до головної теми статті: а чи є гарантії головним критерієм вибору або це порожні обіцянки?

Для онлайн бізнесу важливіше, щоб на першій сторінці в пошуковій системі його знайшли потенційні клієнти, перейшли на сайт і зробили покупку або замовили послугу. І при цьому абсолютно не грає ролі по високочастотному або низькочастотному запиту він перейде, з 3-ї або 8-ї позиції. Також не варто забувати, що для онлайн-бізнесу найголовніше — окупність інвестицій в онлайн-рекламу.

Кожен хоче отримати більше, ніж вклав, це нормально. І природно, що завжди приємно почути обіцянку отримати бажане. Часом від клієнтів я чую історії про те, що деякі компанії займаються просуванням сайту виключно за списком ключів, які надав замовник. Вони не сперечаються, нічого не пропонують, просто беруть в роботу. Через якийсь час, десь мінімум через півроку, замовник починає розуміти, що така робота не дає результат і звинувачує в цьому не команду, а частіше інструмент просування.

Нам такий підхід не близький. Ми отримуємо справжнє задоволення від налаштування аналітики персонально під кожен проект, перед самим стартом роботи. Під час просування ми відстежуємо зростання проекту, і яка кількість людей прийшла на сайт. Так само ми стежимо за тим, чи здійснюють вони конверсії, чи приймають участь в них завдяки ассоційованим конверсіям. Ще робимо позначки для себе, відбуваються конверсії завдяки комерційним або інформаційними запитами.

Над чим варто задуматися, щоб отримати якісні ліди і поставлені цілі?

  1. Якого результату ви для себе хочете. Для агенції результатом буде отримати прибуток і окупити ваші вкладені інвестиції.
  2. Що будете робити, якщо гарантії виконали, але результату немає. Може бути таке, що обіцяний ТОП за запитами є, але інвестиції, що вклали в рекламу, не повернулися.

Не варто гнатися за гарантіями, краще пам’ятати про кінцевий результат. Адже в разі невдачі гроші не повернуться, а довіра до SEO агентствам може і згаснуть.

Чому в SEO немає гарантій?

У даній сфері неможливо купити кінцевий результат. Звертаючись в агентство, ви купуєте експертизу людей, що мають не тільки необхідні знання, а й розуміння як досягти потрібної мети.

Пошуковик Google враховує список критеріїв і на цьому проводить оцінку того, на якому місці за запитом повинен бути ваш сайт. Також є список методів, що дадуть результат. Ці припущення будуються на оцінці фахівця. А він в свою чергу спирається на свій досвід, компетенцію і на те, наскільки глибоко він знає цю сферу.

Крім того, пошукова система Google не стоїть на місці, постійно відбуваються оновлення і компанія покращує свої алгоритми. Природно, не надаючи розголосу подробиці своєї роботи. Сьогодні будь-яка пошукова система використовує алгоритми машинного навчання, і вони вирішують, на якій позиції буде знаходитися той чи інший сайт.

Чому алгоритм прийняв те чи інше рішення зрозуміти неможливо. Нікому не зрозуміло, з яких причин сайт знаходиться на тій чи іншій позиції. Навіть фахівці з машинного навчання можуть дати лише свої припущення. Адже, складно сказати точний результат, якщо у тебе немає впливу на Google.

Ось тут і можна розділити фахівців на тих, хто чесний і тих, хто ні. Чесні будуть по совісті працювати над проектом, а нечесні годувати помилковими обіцянками і мчати вперед, не звертаючи уваги на якість виконуваної роботи.

Швидкість змін в методах просування дуже висока. Часом те, що працювало кілька місяців тому, сьогодні вже не актуальне. Не всі це розуміють і досі звично вважають обов’язковим мати якісь гарантії. Закупівля дешевих посилань на біржі, гарантована присутність 20 ключових запитів в ТОП-10 серед величезної кількості семантичного ядра — ось і всі гарантії, які колись могли дати. При цьому ніхто не звертав уваги на їх частотність або конверсійні, була лише одна мета — висновок в ТОП. Раніше це була звична схема не тільки для фрілансерів, але і для агентств.

Досі деякі власники бізнесів можуть розповідати про бюджет в 3000 гривень, 1000 з яких йшла SEO фахівця, а 2000 року на посилання і при цьому його сайт був в ТОПі. Але ніхто не враховує, що раніше не було конкуренції, раніше ніхто не морочився про контент. А сьогодні стоїть це робити, контент повинен бути корисним, читаним, якісним, крутим і обов’язково потрібна ще і мобільна версія сайту.

Ось багато і сумують про минулі часи. Але потрібно не сумувати, а рухатися в ногу з часом.

Якщо компанія пропонує гарантії, то значить, їй дуже потрібні клієнти. Вони будуть готові сказати чи пообіцяти все що завгодно, головне, при цьому отримати клієнта. А чесне агентство пропонуватиме досягти поставленого завдання, використовуючи свій досвід і знання, як інструмент.

Чому краще ігнорувати обіцянку гарантій?

В SEO гарантії такі ж, як і в юриспруденції.

Жоден, навіть найкращий у світі юрист, не може гарантувати перемогу в справі. Адже він не в силах вплинути на факти, судовий процес, докази або законодавство. Єдине, що він може гарантувати, так це те, що він скрупульозно підготується до справи сам, свого клієнта і свідків. А також збере всі необхідні докази. Але він не може відповідати за результат, за нього у відповіді суддя.

В SEO гарантії такі ж, як і у лікарів.

Якщо є потреба звернутися до лікаря, то на що спочатку звертають увагу? На досвід, компетенцію, відгуки. Але ніяк не на гарантії.

Які критерії допоможуть вибрати правильне SEO агентство?

На що варто звернути увагу, щоб не розчаруватися в результаті:

1.Чи є наявність успішних кейсів, і чи є досвід роботи у вашій сфері.

Коли працівник має досвід, то це економить час замовнику. А якщо в його портфоліо є успішні кейси, то це полегшить взаєморозуміння. Але якщо вам попався чудовий фахівець, але він не має досвіду у вашій ніші, не варто ставити на ньому хрест. Якщо експерт SEO насправді такий хороший, то він без проблем проведе аналіз вашого сайту і зможе зайнятися новою для себе темою.

Не упускайте ніяких подробиць про свій продукт під час обговорення. Обов’язково згадайте, яка цільова аудиторія у проекту, яка у нього мета, які особливості при роботі зі споживачем. Це все необхідно, щоб фахівець був підготовлений в цій області. Забезпечте необхідними матеріалами для наповнення сайту. Важливо детально і своєчасно відповідати на питання і надавати на запит потрібну інформацію. Найчастіше в договорі є пункт про те, як надавати інформацію агентству і які для цього існують терміни. Не можна побачити хороший результат, якщо ви не надали необхідних відомостей.

2. Відгуки

Крім рейтингів агентств, варто переглянути відгуки ще і в соціальних мережах.

3. Відстеження витрат

На що і яку суму витратили: верстка форми, послуги копірайтера, покупка посилань або дизайн банера. Всі ці витрати не входять в оплату роботи фахівця з SEO, але якщо вони потрібні в роботі, то він повинен передати детальний звіт. Найчастіше, якщо договір складається з великою компанією, то всі ці витрати вже передбачені в єдиний бюджет. Саме через це ціна на послуги агентства і фрілансера може так сильно відрізнятися.

4. Відстеження виконання роботи

Не соромтеся просити звіт про виконану роботу. Їх частоту ви можете обговорити на перших етапах договору, наприклад, в кінці кожного календарного місяця. Також попросіть такий же звіт по раніше проробленому проекту з іншим замовником. Він повинен бути написаний зрозумілою мовою, без якихось невідомих раніше слів. Якщо все ж є нерозуміння основних параметрів, то попросіть роз’яснень або посилання, де можна дізнатися потрібну інформацію. Також перед укладенням договору, варто відразу позначити які пункти обов’язково повинні бути згадані в звіті.

Якщо ви будете знати, яка робота була зроблена, то ви зможете оцінити результативність.

Головне, не забувати, що успіх наполовину залежить від клієнта, тому:

  • Важливо вчасно затвердити і обговорити технічне завдання.
  • Якщо контент або програмінг закріплені за вами, то необхідно їх своєчасно впроваджувати.
  • Виконувати рекомендації, і допрацьовувати сайт за потребою.

За ці пункти несете відповідальність тільки ви, і ніяк не фахівець з SEO. Він і його команда лише помічники в тому, як ви розвиваєте свій бізнес.

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *