КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА В ГУГЛІ ПЕРЕТВОРЮЙТЕ КЛІКИ В КОНВЕРСІЇ ТА КОНВЕРСІЇ В КЛІЄНТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ GOOGLE ADS. ЗАМОВТЕ БЕЗКОШТОВНИЙ АУДИТ. Безкоштовний аудит Прокрути вниз effect-1

PPC реклама - (Pay per Click) - напевно багато хто з Вас вже працював з Контекстною рекламою Google. І якщо Ви знаходитесь на нашому на сайті, це означає, що у Вас є потреба в її більш ефективній роботі. Ви потрапили за адресою. Коли ми працюємо з Google Ads - наша основна метрика результату це Ваші продажі.

Як ми працюємо:

1.Аналіз поточної рекламної кампанії.
2.Аналіз трафіку та показників у Google Analytics.
3. Обговорення цілей та задач бізнесу клієнта.
4.Будуємо стратегію виходячи з цілей і задач клієнтів (зниження витрат при цьому збереження результатів, або збільшення кількість продажів або збільшення лідів, або запуск реклами з нуля для нового продукту).
5.Збір ключових запитів і складання оголошень, виходячи із сильних сторін бізнесу.
6.Налаштування Google Tag Manager, при необхідності налаштування цілей в Google Analytics + E-commerce.
7.Розробка структуру рекламного акаунта.
8.Аналіз перших результатів.
9.Розширення ключових запитів.
10.Оптимізації Google Ads на основі рекламних показників.
11.Підключення нових інструментів (динамічного пошукового ремаркетингу, Google Merchant Center і так далі)

Наші кейси

Якщо Ви бажаєте отримати такі ж, а то і краще результати – заповніть форму ниже наш менеджер з Вами зв’яжеться 

Коли потрібно прорекламувати товари або будь-які послуги на просторах Інтернету, нерідко вибором стає саме контекстна реклама. Саме такий вид реклами швидко запускається та вона дуже гнучка в управлінні. До контекстної реклами відносяться рекламні мережі Яндекса і Google реклама. Даний вид реклами часто зустрічається:
  • на сторінках з результатами пошуку;
  • в різних мобільних додатках;
  • на сайтах, де встановлені блоки з контекстною рекламою;
  • в Youtube.
Яка буває контекстна реклама. Контекстна реклама гугл буває 2х видів: пошукова та контекстно-медійна. Першу можна побачити під час пошуку чого-небудь. Її неможливо не помітити. Такі оголошення знаходяться в самому верху і виділяється написом «реклама».На відміну від пошукової, контекстно-медійну можна побачити на сторінках веб-сайтів, а також в різних мобільних додатках, що входять в контекстно-медійну мережу. При цьому блоки доповнюють зміст сторінки. Google Adwords називає такі види контекстної реклами:
  • банерну;
  • товарну;
  • в пошуковій мережі;
  • відео;
  • у мобільних додатках.
Чим відрізняється пошукова реклама Тут застосовують текстову інформацію з активним посиланням. В основі цього типу рекламування чого-небудь лежать ключові слова. Система проста: роботи пошукової системи ретельно аналізують запит, далі зіставляють з ключовими запитами і вмістом веб-сайту та веб-сторінок. В результаті показуються релевантні оголошення. А ми налаштовуємо рекламу таким чином, щоб вона так і працювала, а по непотрібним нам ключовим запитам – щоб реклама не показувалась. У чому особливості банерної реклами Ефективна реклама в гугл може бути й банерною. У чому її переваги і чому нерідко рекламодавці віддають їй перевагу? Тут на відміну від пошукової, реклама подається візуально. Банер бувають повністю у вигляді зображень або ж з текстом і посиланням, що відповідають картинці. Таку рекламу показують в мережі сайтів-партнерів пошукової системи. Розрізняють такі банери для реклами:
  • Статичний являє собою звичайну статичну картинку.
  • Динамічний банер показує анімовані картинки.
  • Інтерактивний передбачає виконання якої-небудь дії з зображенням. Приклад – клікнути в конкретному місці банера або відповісти на питання і т.п.
Товарна контекстна реклама в Google Зроблені за допомогою фида товарів рекламні оголошення називають товарними. Цей вид оголошень показують в товарній галереї безпосередньо над результатами пошукової видачі. Щоб побачити вміст магазину, користувачеві не потрібно переходити на веб-сайт. Відеореклама Якщо потрібна Google реклама, тут використовується відео ролик. Найчастіше в ньому теж є гіперпосилання. Контекстна реклама від Udigital Хочете, щоб про ваш продукт чи послугу дізналося якомога більше потенційних клієнтів? Тоді обов’язково використовуйте всі найефективніші варіанти реклами в інтернеті. В топі найкращих способів розповісти про себе – використовувати такий метод як контекстна реклама в Україні. Завдяки спеціальним налаштуванням, можна буде показувати оголошення цільовый аудиторії, а значить, і збільшаться шанси отримати ще більше клієнтів/покупців, які в майбутньому стануть постійними споживачами послуг. Так як налаштувати рекламу так, щоб отримати бажаний результат? Звичайно, можна пробувати щось зробити самостійно. Але ідеальним рішенням буде звернутися за допомогою до справжніх професіоналів. Наше агентство контекстної реклами Udigital вже більше п’яти років надає професійні послуги контекстної реклами. Ми знаємо, як правильно налаштувати кампанію, які підібрати ключові слова, щоб в результаті ви отримали дійсно цільовий трафік. Наші фахівці вміють писати яскраві продають тексти для оголошень, які викликають емоції і бажання перейти за посиланням. Чому часто саме у нас замовляється Google реклама? Відповідь очевидна – нам довіряють багато клієнтів. У числі переваг нашого агентства маркетингу:
  1. Індивідуальний підхід до кожного клієнта. Ми завжди уважні навіть до дрібниць і готові враховувати всі ваші побажання.
  2. Дотримання дедлайнів. Наші фахівці завжди дуже відповідальні до виконання замовлення. Ми ніколи не зриваємо терміни і здаємо роботу в заздалегідь обумовлений час.
  3. Професійна робота на результат. Для нас дуже важливо, щоб клієнт залишився задоволений отриманим результатом.
  4. Доступні ціни. Замовити послуги контекстної реклами в нашому агентстві можна за доступними цінами.
  • Якщо вам потрібна дійсно працююча реклама Google, звертайтеся до справжніх професіоналів, які допоможуть вам якнайкраще заявити про себе. З нами ви станете набагато яскравіше!